Geslaagd Jubileumtoernooi van Badmintonvereniging BOP!
Afgelopen vrijdagavond (5-6-2026) stond ons Jubileumtoernooi (45 jaar) in het teken van sportiviteit, plezier en gezelligheid. We kijken terug op een fantastische avond met mooie wedstrijden, leuke ontmoetingen, een geweldige sfeer op de baan en heerlijk eten
Namens Badmintonvereniging BOP willen we alle deelnemers, supporters, vrijwilligers en sponsoren hartelijk bedanken voor hun bijdrage aan het succes van deze bijzondere avond. Dankzij jullie hebben we samen een prachtig jubileummoment beleefd!
We genieten nog na van alle mooie herinneringen en kijken uit naar het volgende toernooi!








